نگــاهــی متفـــاوت بــه پروژه و کاتالوگ و اطلاعات
A Different View on projects , Catalog, Information

faradaneshjo.ir

مطالب محبوب سایت

دانلود پروژه مهندسی نرم افزار - سیستم مدیریت بیمه

پست شماره 9
21:55 , شنبه 28 فروردين 1400

عنوان پروژه :  مهندسی نرم افزار – سیستم مدیریت بیمه

قالب بندی :   word, Rational Rose

شرح مختصر : در جامعه اي كه همه ي ارگانها به سمت دولت الكترونيك پيش مي روند همه ي شركت ها در تلاش براي گام گذاشتن به دنياي اينترنت هستند لازم است كه همه ي شركت ها خود را با دنياي ارتباطات همگام نمايند شركت بيمه ي البرز يكي از اين شركت هاست كه سعي داشته با استفاده از كامپيوتر كار هاي خود را ساده تر و سازمان يافته تر انجام دهد شركت بيمه البرز هم اكنون يك سيستم تخصصي با central server  مي باشد ولي ما با فرض اينكه اين شركت كماكان از سيستم dos  قبلي استفاده مي كند تصميم داريم مكانيزه كردن سيستم را براي يكي از شعب اين شركت تحت windows و تحت web  انجام دهيم در ادامه بعضي از خصوصيات خود شركت ذكر خواهد شد:

Server  اين شركت central  بوده  و در تهران قرار دارد شعب مختلف اين شركت با استفاده از خطوط  adsl   و شبكه ي جهاني اينترنت به اين server   متصل مي شوند . همچنين اين شركت تحت web  بوده و مراجعه كنندگان با استفاده از اينترنت و پرداخت الكترونيك از خدمات فروش الكترونيك بهره مند شوند همچنين server  مركزي اين شركت خود به server  بيمه مركزي متصل است و تمام اطلاعات بيمه شوندگان شركتهاي بيمه در اين پايگاه نگهداري مي شود .

فهرست :

مقدمه

هدف

تعاریف،اختصار

منابع

خلاصه

موقعیت یابی

فرصتهای کسب و کار

بیان مشکلات

بیان نقاط محصول

ذینفعان و توصیفات کاربر

آمارگیری های تجاری

خلاصه ذینفعان

خلاصه کاربر

محیط کاربر

پروفایلهای ذینفعان

نام ذینفع

پروفایلهای کاربر

نام کاربر

نیازهای کاربران یا ذینفعان

رقابت و جایگزینی ها

رقبا

رقبای دیگر

مرور محصول

دورنمای محصول

خلاصه امکانات

پیش فرض ها و وابستگی ها

هزینه و قیمت ها

اجازه  و نصب

خصوصیات محصول

خصوصیاتخصوصیات دیگر

توجه : تمام حقوق مطالب برای فرا دانشجو محفوظ می باشد.

  • نویسنده :
  • بازدید : 403
  • دیدگاه : 0

دانلود پروژه مهندسی نرم افزار مدیریت فروشگاه

پست شماره 8
17:42 , جمعه 27 فروردين 1400

عنوان پروژه : مهندسی نرم افزار مدیریت فروشگاه

قالب بندی : Word, PPT, MDL

شرح مختصر : هدف این نرم افزار مدیریت جامع به اجناس و تامین رفاه مشتریان می باشد. سیستم از ۳ بخش که شامل: انباردار، کاربر (فروشنده) و مدیریت تشکیل شده است که اجناس وارده ابتدا در انبار نگه داری می شود و در صورت نیاز به فروشگاه فرستاده می شود. فروشنده مسئول نظارت بر اجناس میباشد، همچنین وظیفه ی ثبت مشتریان بر عهده ی فروشنده می باشد.فروشنده باید اطلاعات مربوط به مشتریان را در سیستم نگهداری کند.وهمچنین در صورت کسری کالا در فروشگاه اسم کالا را ثبت کند تا در وقت مطلوب از انبار به فروشگاه اضافه گردد. انباردار مسئول ثبت کالاها ی انبار می باشد و در صورت دریافت درخواست کالا از سوی فروشنده بلافاصله کالای مورد نظر را برای فروشگاه فراهم می کند و در صورت عدم وجود کالا در انبار برای مدیر درخواست خرید کالای مورد نظر را می فرستد. مدیر ناظر بر تمام اطلاعات مربوط به کالاها و مشتریان است و ماهیانه میتواند ضرر و زیان فروشگاه را محاسبه کند همچنین مدیر کالای مورد نیاز را برای انبار فراهم می کند.درضمن تنها مدیر میتواند موجودی صندوق را مشاهده کند. و قیمت کالاهارا تغییر دهد. به صورت کلی هر کدام از این بخش شامل این زیر سیستم ها می باشد:

کاربر

نمایش لیست فروش

گزارش گیری

صدور فاکتور

فروش اجناس

جستجو و مشاهده در میان لیست مشتریان

ثبت مشتریان دارای بدهی

ثبت کالاهای در صورت عدم وجود

انبار دار

ثبت کالا های وارده

ثبت کالاهای کسری در انبار

مدیریت

مشاهده کالاهای وارده

گزارش گیری مالی

محاسبه سود و زیان

تشخیص هویت فروشندگان (منظور اجازه و ساخت یک پنل کاربری برای فروشندگان)

نمایش موجودی صندوق

قیمت گذاری کالا

مشاهده فروش

مشاهده کردن کسورات فروشگاه

نمایش سود نسبت به هر کالا

توجه : تمام حقوق مطالب برای فرا دانشجو محفوظ می باشد.

  • نویسنده :
  • بازدید : 289
  • دیدگاه : 0